rahsia YAHOO

huh.. betol2 ketinggalan zaman lah aku ni.. selama ni baru la aku tahu rahsia tentang simbol yahoo! tu.. selama search kat yahoo! dulu tak pernah terfikir pasal logo tu. Sekarang search kat google jew.. kenapa? ntah sukahati la kot.. hehe..

anda semua tahu ke ada apa dengan Yahoo!.. kalau dah tau bagus la, so tak payah la aku bagitahu… ok terima kasih.

owh.. sori ade jugak yang tak tau.. aku ingat aku sorang je. ok kay.. sape tak tau teruskan membaca ye.

langkah pertama ialah anda perlu naikkan level volume speaker anda.. bagi full je baru best!

lepas tu bukak Yahoo.com tak pun tekan je sini–> YAHOO!

dah bukak web yahoo! ? nanti anda nampak tak logo yahoo! tu.. nampak kan? (yang kat belah kiri atas)

ok sekarang tekan dekat tanda seru ( ! )

yahoo 300x70 Baru aku tahu rahsia Yahoo!

itulah rahsia dia yang selama ni aku tak tahu.. hehe..

Posted on 3:05 AM by kundangcrew and filed under | 0 Comments »

0 komen:

Post a Comment