wedding zaki

Date: 13.06.2010

Adress: Kampung Relong Kuala Lipis

banner n aie yg buat


slam semua... sory lama xupdate, bz la cikit cuti2 sekolah n..biasa la musim buat anak hehehe.. korang ape khabar.. nizam dah keja kat pos balar gua musang..rezeki die dapt jadi pembantu tadbir..fizi baru n dah temuduga radice hospital,rasanya mesti dapat la 2.. yg lain seperti biasa la ya..bila la kita dapat kumpul semua, bukan ramai pun 10 org je tp nak tunggu semua cuti punya la payah.. ahad minggu n ada kenduri kat umah aku,abg aku kawen.. aku jemput semua la datang ke umah aku..aie kata die sampai hari sabtu so dapat la kita pakai baju baru kundangcrew yg baru ahad n masa kenduri 2..hope korang semua pakai ya..n harap bayar ya hehehe..k jumpa lg

Posted on 5:27 AM by kundangcrew and filed under | 0 Comments »

0 komen:

Post a Comment