sikap penyokong kelantan

Knp sikap penyokong kelantan mcm tu...
aku bkn anti penyokong2 kelantan nih tp bla tgok ape yg jd td tu mmg xpatut..
kuar stadium awal...
pastu bakar mercun sana sini, bakar kain rentang
bunyik berdentam dentum mercun...
baling object toksah ckp la..bersepah kat trek....
yg terkini , kerusi stadium pulak dibakar!! dan dilaporkan seorang wartawan RTM dikejarkan ke hospital apabila kepala terpksa dijahit akibat terkena objek keras..tp bkn smua la,ada gak yg ok..tp sebab segelintir yg buat perangai cam taik nih..habis semua kna cop..kpd penyokong2 kelantan aku harap klu sezen depan dpt masuk fainal lg..cuba la jd matang skit..sb aku rasa fans2 kelatan nih mmg menghangatkan game sezen nih stadium sentiasa penuh kagum giler aku..tp tu la,cam aku ckp td cuba la matang skit...
Posted on 7:08 PM by kundangcrew and filed under | 0 Comments »

0 komen:

Post a Comment